| Положення про методичне об'єднання
вчителів-предметників
Методичне об'єднання вчителів-предметників є важливим структурним підрозділом науково-методичної служби школи, воно веде методичну роботу з предметів, організує позакласну діяльність учнів
Робота методичного об'єднання будується відповідно до вимог стратегічних документів школи та даного положення.
Методичне об'єднання:
- проводить проблемний аналіз результатів освітнього процесу;
- вносить пропозиції зі зміни змісту та структури обов'язкових навчальних курсів,
їх навчально-методичного забезпечення, з коректування вимог до мінімального обсягу та змісту навчальних курсів; - проводить первісну експертизу істотних змін, внесених викладачами в навчальні
програми, що забезпечують засвоєння учнями вимог державних освітніх стандартів; - вносить пропозиції з організації та змісту атестації педагогів;
- вносить пропозиції з організації та змісту досліджень, орієнтованих на поліпшення
освоєння учнями навчального матеріалу відповідно до державних освітніх стандартів; - приймає рішення про підготовку методичних рекомендацій на допомогу вчителям,
організує їх розробку й освоєння; - розробляє методичні рекомендації для учнів та їхніх батьків з метою найкращого
засвоєння відповідних предметів і курсів, підвищення культури навчальної праці, дотримання режиму праці й відпочинку; - організує роботу методичних семінарів для малодосвідчених учителів-початківців.
Методичне об'єднання узгоджує свою діяльність із відповідними кафедрами в особі їхніх завідувачів. У своїй роботі методичні об'єднання підзвітні педагогічній раді.
Методичне об'єднання має право:
- висувати пропозиції про поліпшення навчального процесу у школі;
- звертатися за консультаціями з проблеми навчання й навчальної діяльності учнів
до заступників директора школи з науково-методичної, навчально-виховної роботи, до завідувачів кафедр;
- порушувати питання про заохочення своїх членів за успіхи в роботі, активну участь
в інноваційній діяльності; - готувати свої пропозиції при проведенні атестації вчителів;
- порушувати питання публікації матеріалів про кращий досвід, накопичений у рамках
методичного об'єднання; - рекомендувати своїм учасникам різні форми підвищення кваліфікації за межами школи.
За матеріалами: Освіта.ua
|